Kuni 17.12.2018 tehtud tellimused jõuavad kohale enne jõule.
Tähelepanu! Seoses tõrgetega Omniva logistikakeskuses, ei ole Omniva teenused hetkel e-poes saadaval (Saadaval tarnevõimalused: pick-up poest ja DPD).
Seoses tellimusmahu suurenemisega võib tarneaeg pikeneda. Vabandame ebamugavuste pärast!
Klienditeenindus telefoni teel 8.00-16.00 ( tööpäeviti)
{{item.title}} {{item.price | price}} € {{item.price_old | price}} €

Kauba tagastamine on väga lihtne!

  •  Kasutamata kaubad, mis teile ei meeldi ning mis ei kuulu mittetagastatavate kaupade loendisse,võib tagastada 14 päeva jooksul originaalpakendis.
  •  Juhul, kui loobute kaupadest, võtame need vastu ning maksame teile kaupade eest tasutud summa tagasi kuni 7 tööpäeva jooksul pärast kaupade jõudmist meieni.

Klientidel ei ole e-poes võimalik kaupu näha, seetõttu on e-müügi vallas tarbijate huve kaitsvate seadustega kehtestatud üks olulisemaid tarbijaõigusi kaitsvaid vahendeid – õigus loobuda sidevahendite teel sõlmitud ostu-müügilepingust. Ostjal on õigus sidevahendite teel sõlmitud lepingust loobuda, saates müüjale kirjaliku teate 14 tööpäeva jooksul pärast kaupade tarnekuupäeva. Ostjal on õigus lepingust loobuda põhjust teatamata, ent järgmistel tingimustel.

  •  Müüjat teavitatakse lepingust loobumisest kirjalikult.
  •  Teade edastatakse kindlaksmääratud aja jooksul (neliteist tööpäeva).
  •  Ese ei tohi olla kahjustatud ehk selle välimus peab olema sisuliselt muutumatu (tagastatakse originaalpakendis).

E-poe e.jukukeskus.ee eeskirjade punkti 10.4. kohaselt kannab nõuetekohase kvaliteediga kaupade tagastamise kulud ostja.

Kui 14 päeva pole veel möödunud, saab kasutamata toodet originaalpakendis tagastada. Täites vormi „Toote tagastuse ankeet“.

Kui on esinenud mingi eksitus tellimuse komplekteerimisel, palume täita vormi „Ebaõnnestunud kohaletoimetamise ankeet“

Pretensiooni esitamise õigus

Lähtuvalt seadustest on kliendil õigus esitada pretensioon 2 aasta jooksul peale kauba soetamist. Esimese 6 kuu jooksul katab tekkinud probleemide väljaselgitamise ning parandamisega seotud kulud müüja. Peale 6 kuu perioodi lõppemist tasub kõik kulud klient, juhul kui tegemist ei olnud tootmisveaga. Kui peale 6 kuud kasutamist on tõendatud tootmisviga, kannab kõik kulud müüja. 

Juhul kui Teil esineb pretensioone e-poest tellitud kauba osas, palume täita vormi „Pretensiooni/Kaemuse esitamise ankeet“

 

Raha tagastamine

Kui meie laos on tooteid, mida me klientidele pakkuda ei saa, võtame klientidega alati ühendust ja pakume vahetusvõimalust või raha tagastamist. Raha tagastamine toimub kuni 7 tööpäeva jooksul.