+372 53350500
I-V 9:00-16:00 ; 23.02 9.00-13.00 (ja pühadel: Oleme suletud)

TURVALISUS – hetkel on meile jaoks kõige olulisem turvaline pakkide kohaletoimetamine! Tellimused toimetatakse kohale kõrgeima turvalisuse meetmetega.

Tellimuste kohaletoimetamise info:

  • Oma kaubale saad järele minna enda valitud poodi E-P vastavalt väljastuspunkti lahtioleku aegadele, aga ainult siis, kui oled saanud meilt kinnitusega SMS-i. Ootame Teid 10.00 -19.00 Tallinnas ja mujal Eestis. Oleme võtnud kasutusele kõik ettevaatusabinõud ja soovitused, et tagada turvaline, mugav ja kiire kaupade väljastamine. 
  • Tasuta tarne alates 60€-st.
  • Palume eelistada turvalist kontaktivaba kulleriteenust tellimustele, mis ei mahu pakiautmaati.
  • Soovitame kasutada Smartposti ja Omniva pakiautomaate. Pakiautomaate desinfitseeritakse konstantselt. Palume minna oma pakile järele niipea kui võimalik.
    • Informeerime, et tänu suurenenud tellimustele Omniva tarnib pakke kuni 5 tööpäeva. Kui valitud pakiautomaat on tiheda liikuvusega, siis pakk suunatakse Omniva postiasutusse. Palume mõistvat suhtumist.

Head kliendid, kui kriisiolukord jätkub, siis tellimuste tarne viibib kuni 5 tööpäeva. Täpsema tarneinfo selgitamiseks palume kontakteeruda Itella Smartposti või Omnivaga.

 

Korduma Kippuvad Küsimused Covid-19 ajal

Millal saan enda pakile poodi järele minna?

Kui tellid poodide lahtiolekuaegadel, komplekteerime tellimuse 1 tunni jooksul. Oma kaubale saad järele minna E-P vastavalt väljastuspunkti lahtioleku aegadele, aga ainult siis, kui oled saanud meilt kinnitusega SMS-i. Tellimustele saab järele tulla 10:00-19:00 Tallinnas ja mujal Eestis. Tasudes otse pangalingi kaudu vähemalt 2h enne poe sulgemist, komplekteeritakse tellimus samal päeval. Tasudes arve alusel või pangaülekandega pärast kella 12:00, väljastame tellimuse järgmisel tööpäeval. Välismaalt laekuvad pangaülekanded jõuavad meie panka kuni 3 tööpäeva jooksul.

Kuidas toimub paki väljastamine poest?

Kui oled saanud kinnitava SMS-i, palume võtta ühendust kauplusega ning kokku leppida aeg ja koht, kus toimub tellimuse väljastamine. Kaupluste kontaktid leiad siit.

Minu saabunud pakis on tooted puudu. Mis nüüd saab?

Ole mureta! Sinu tellimus saabub mitme pakina meie erinevatest jaepoodidest. Anna meile aega 7 tööpäeva ja seejärel saada e-mail [email protected] aadressile. Juhul, kui toode on laost otsa saanud, teavitame sellest e-maili teel. Soovitame jälgida rämpsposti, kuhu võib olla laekunud e-kiri meie klienditoe poolt.

Kuidas saan tellimust tagastada?

Tellimuse tagastamiseks palun täida meie tagastusankeet ja meie klienditugi võtab teiega ühendust. Anna meile aega 7 tööpäeva ja seejärel saada meeldetuletus [email protected] aadressile. Covid-19 kriisiajal saab e-poest tellitud kaupa tagastada vaid kasutades meie e-poe poolt tellitud tasuta kullerteenust. Avamata tooted saad tagastada meile 30 päeva jooksul.

Pretensioon – toode lakkas järsku töötamast. Mis nüüd saab?

Kui tegemist on patareide peal töötava esemega, siis enne meie poole pöördumist palume kontrollida, kas patareid töötavad. Selleks sisesta tootesse uued patareid. Kui toode ei hakka tööle, siis palume täita meie pretensiooniankeedi. Anna meile aega vähemalt 14 tööpäeva vastamiseks ja seejärel saada meeldetuletus [email protected] aadressile. Palume kriisi ajal täita pretensioonivormi samuti klientidel, kes on ostnud meie jaepoodidest.

Appi! Minu pakk on kadunud?

Kui oled saanud Omniva, DPD või Smartposti jälgimisnumbri, kuid pole näha paki liikumist. Soovitame uurida vastavalt teenusepakkujalt, et tellimus on kätte saadud. Kui nende poolt on kõik korras ehk nendeni pole pakki jõudnud, või nad pole seda jõudnud registreerida, siis palun saatke meile e-mail [email protected] ja uurime, kas meie jaepoed on tellimuse välja saatnud. Võib juhtuda, et suure koormuse all töötades jääb üksik tellimus pakendamata.

Maksin tellimuse eest pangaülekandega. Miks ma saan ikka kirju, et tellimuse eest on maksmata?

Tegemist on automaatse meeldetuletusega. Kui olete tasunud tellimuse eest, siis palume oodata 24h, et saaksime kontrollida maksete laekumisi. Välismaalt laekuvad maksed jõuavad meie panka kuni 3 tööpäeva.

Miks minu kontole pole laekunud raha 2-4 tööpäeva jooksul?

Kui kontole pole laekunud tagasimakstav summa 2-4 tööpäeva jooksul, siis palume saata tellimuse numbri, õige nime ja nimele vastav kontonumber, millele tagasimakse teha meie e-mailile [email protected]. Kui oled edastanud õiged andmed, läheb tagasimakse laekumiseks 2-4 tööpäeva.

Kuidas saan registreerida kliendikaarti?

E-poest tellitud kliendikaarte saab registreerida ainult jaepoodides. Kui meie JUKU, Kidzone või Babycity poed ei asu mugavalt lähedal, siis palun kirjutage meie e-mailile [email protected] ja suuname teie päringu jaepoodi.

Sain kingituseks kinkekaardid. Kas saan kinkekaarte e-poes kasutada?

Kinkekaarte saab kasutada JUKU, Kidzone ja Babycity jaepoodides. Hetkel e-poes pole võimalik kinkekaarte kasutada. Arvestades eriolukorda, pikendatakse kinkekaartide kehtivust 30 päeva võrra alates karantiini lõpu kuupäevast. Neid saab kasutada pärast karantiiniperioodi meie jaepoodides. Meie e-poe meeskond annab endast parima, et tulevikus oleks võimalik ka e-poes kasutada kinkekaarte.

Kuhu pöörduda, kui mul on küsimusi tellimuste või toodete kohta?

Seoses suurenenud päringutega telefoni teel, palume oma küsimused saata meie e-mailile [email protected]. Meie e-poe telefoniliinile palume pöörduda ainult tellimustega seonduva info kättesaamiseks +372 569 33100. Palume säilitada rahu ja mõistmist sel keerulisel ajal.

Toodete infot saate meie jaepoodidest +372 54559922 (Mustika), +372 58535672 (Tähesaju) ja +372 58367680 (Lõunakeskus)